jag

jag

måndag 12 mars 2012

En riktig ute helg...

Om jag hade fått bestämma så hade det inte blivit så mycket blåst denna helg...men givetvis så fick jag ju inte det...men vi var ute ändå..

Började Söndagen med en liten löprunda...fy, så tungt det gick och pulsen och andningen gick upp direkt och låg där...vet inte riktigt varför...väl hemma så blev det stretching i massor för oss...jo du läste rätttttt...ossss..Jonas följde med, hans första löprunda på över 5 år....

När vi pustat ut och återhämtat oss så tog vi en prommis med hundarna till Braj, Braj som ligger i Auktskajur...många Braj finns det....undrar varför???

Lite bilder tog vi...
Det gick riktigt bra
att gå efter det hårda spåret...
 
Torrköttsätning
årets :))
Hundarna gillade oxå
att gå en lång prommis 
Rocky tigger 
Torrkött















Matsäck..
Kaffe och mjukkaka satt som en smäck..
Skulle vara lite lustig men ser mest ut som en...
Fixa kurar ihop sig så fort vi stannar...fast nu väntar hon på att få sig en smakbit från Torrkött













Nu väntar lite jobb denna vecka...tror att jag ska trotsa blåsten och fara ut på skidor...

Ha det så bra och sköt om er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar