jag

jag

torsdag 1 mars 2012

Så kul...

Att för första gången kunna haka på hundspann när jag åker skidor...

Passade utmärkt för de vände och for tillbaka till Tjapps just vid mig...kunde följa dem ca 3 km, tänk om jag hade haft mina klassiska skidor då hade jag åkt till Tjapps o vänt...men men med skait skidor så blev spåret för smalt..hade det varit hårdare så hade jag kunnat staka hela vägen men det sög fast på vissa ställen....roligt var det iaf..

Ska nu jobba en natt och sen bär det av till Jonas stuga...där ska vi vara ute, äta gott, dricka gott och motionera både oss,hundarna och skotern...mys blir det säkert kanske att grilla en korv oxå..

Ha en bra avslutning på veckan...

3 kommentarer:

  1. God, man blir ju avis, när man sitter här i Tallinn i snö och slask och ingen sol!
    Ha ni så bra då!

    SvaraRadera
  2. Tack för det..ser ut att bli kanon väder i helgen..undrar om jag ska ta med bikini??

    SvaraRadera