jag

jag

onsdag 28 mars 2012

Smälter, smallt....

Snön SMÄLTER som bara den undrar om det går att åka skidor idag?? Längtar vansinnigt mycket ut få friskluft i mina lungor...hade tänkt baka i bagarstugan idag men jag kände igår jag orkar inte...helt slut...

Fast idag känns det bättre..blir lite fönsterputsning, tvätt och uteaktiviteter...

Igår så SMALLT jag inne på en SKO affär..fy sjutton vad jag har varit "sjuk" att köpa nya skor, snygga skor inte foträta skor och igår så fanns de bara där..mina snygga HÖGA skor...älskar att ha en lång kille :)) jag kan ha hur höga klackar som helst....

Några T-shirts blev det vilket jag var i behov av, tights och en ny jacka blev det..

Plast kortet gick varmt vill jag lova...:))

Ha det så bra och sköt om er

 

3 kommentarer:

  1. Skor kan man inte få för många av ;)

    SvaraRadera
  2. Ser att du shoppade loss igår. Skulle vilja se skor :D

    SvaraRadera
  3. Jag ÄLSKAR skor har alltid gjort det :)) ska fota imorgon :)) eller om jag hittar någon färdig bild på nätet..

    SvaraRadera