jag

jag

tisdag 6 mars 2012

Trött, tröttare....

Hur kan man vara så trött efter ha sovit 7 timmar....fattar inte...

Känner mig så less just nu...vad kan det bero på...

Men igår så hade jag en fin dag..först skidåkning 9 km i lugnt tempo med Tajson och Diva...sen kom Filip och han hade redan idéer på hur dagen skulle te sig.

Vi åkte först skidor på sjön och i backen...han är så duktigt att jag blir imponerad...men då blev han så hungrig på lunch...Hamburgare, vad annars...och ute skulle den ätas...naturligtvis...

Vi andra blev ju också sugen på lite mat...
 Här är det korvgrillning på högsta nivå hos mamma, pappa och Ann..

Vilket fantastiskt väder vi har..vaknat till blå himmel....härligt..

Ha det så bra & sköt om er

1 kommentar:

  1. Så tur att ni finns som ordna grillning.
    Att grilla korv är bland de bästa när man är ute,
    tycker då jag.Ni får komma och göra om de.

    SvaraRadera