jag

jag

torsdag 29 mars 2012

Lite ledsen i ögat...

Är jag för att snön snabbt börjat smälta bort, vill ha många fina dagar på skidor...får väl hoppas att det går att åka till fjälls..

Så här ser det ut på Slengsjön idag...tog Fixa med mig och for en sväng på Sleng...För 2 år sedan åkte jag på Slengsjön en bra bit ini Maj...


Min Fina Fixa gumma tyckte dock att det var blött på isen..

Vi åkte till stugan och stannade till ett tag vi delade på ett äpple och bara satt och njöt av tystnaden...
Pappas egen händigt byggda jordkällare har börjat inta en somrig skepnad.

Igår kom Filip och Ann förbi en sväng, de hade total leda då Filip har vattkopper och ingen vill ha dem på besök utom jag...Ann for och gick en prommis och då passade jag och Filip på att "busa" lite...För att alla skulle veta det så tyckte Filip att vi skulle sätta upp en lapp på dörren så att alla skulle veta att något hade hänt..

Mina nya skor

Nu väntar så spännande som dusch, jobbmöte, årsmöte med Naturskyddsföreningen....hade heller tillbringat dagen utomhus...

Ha det så bra & sköt om er

1 kommentar:

  1. Vilka fina bilder du har tagit,från den bästa
    platsen på jorden.Tack lilla dottern!

    SvaraRadera