jag

jag

torsdag 8 mars 2012

Förändringar.....

Är förändringar av godo eller ondo....tänker kanske lite för mycket när man jobbat flera nätter efter varann....

Ibland kanske det tar ett tag innan man ser att en förändring fungerar....ibland måste man kanske ta ett steg tillbaka och revidera.

Men med min erfarenhet så med facit i hand så har de flesta förändringar trots allt blivit till det bättre...

Nu är jag åter ledig några dagar och funderar på högtryck hur dessa ska spenderas....vara hemma, fara shoppa, fara fjälls, fara Jonas stuga ????

En sak vet jag....att sova det ska jag göra....är så vansinnigt TRÖTT...någon natt med lång och god sömn brukar reparera det mesta...

Ha det så bra och sköt om er..

1 kommentar:

  1. Ta hand om Jonas och hundarna, de blir bra .
    Var än ni far.

    SvaraRadera