jag

jag

onsdag 18 april 2012

Elden..maten...

Tänk så viktig elden är..den ger värme och varm mat..skapar stämning och gemenskap..

Piteälvsgrillen fungerade även i år
Nya matlådan..allt finns med..massor av fack..
Härlig Lunch i varm soldriva..
Jag verkar ha intagit en avvaktande ställning..lite torrkött innan maten..
Jonas tog denna bild från Toppen av kalfjället..detta är vår basstation...det var så varmt och skönt...

Det verkar inte som vi gjort annat än ätit hela tiden...visst har det varit mycket mat men det hör väl till, tycker jag..

Elden ger så mycket..

Har haft lite mycket idag, Frissanbesök, läkarbesök och middag hos svärmor...tänkte hinna så mycket mer med bilderna men det får bli imorgon...

Ha det så bra och sköt om er

3 kommentarer:

  1. Gud så bruna ni är, syns att ni har haft bra väder:-)
    /Åsa

    SvaraRadera
  2. Tänk om Jonas hade vetat något om komponering så hade sista bilden troligen varit en vinnare.
    Du får lära honom:)
    Kul och roligt att se era bilder!!!!!!!!!!!!!!!!
    /-Anders

    SvaraRadera
  3. Vi hade kanon väder....Anders,,,det var jätte långt som han zoomade in på, men visst hade man kunna lägga fokuset lite annars..min jävla kamera har så dåligt batteri när det är lite kallt därför fotade jag lite med den..

    SvaraRadera