jag

jag

fredag 27 april 2012

Sorg..

Vi har har sorg i vår familj...kanske några tycker att det är banalt men i vår familj så älskar vi våra hundar..nu blev ju Anns bästa vän/hund sjuk och måste tas ur daga...svåra beslut....7 år för ung...tankarna flyger iväg..man vill ju att ens hund ska få ha det bra opch vara frisk men de är ju som vi människor ett fåtal få leva tills de är hundra...så är det med hundar också..alla får inte bli gamla...

Jag vill minnas mitt första "barnbarn" med den energin han hade, glädjen han hade...en snäll hund var han....mycket egen vilja hade han också....lite bångstyrig...men han var "Bosse"...

En hund att minnas, tror jag ska sätta upp honom på min "hundar jag haft vägg"..

Nu jagar han i de eviga storoxarnas marker..

R.I.P
Boss


Ha en trevlig helg alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar