jag

jag

onsdag 25 april 2012

Vår i luften..

Hur härligt som helst att få stiga upp efter en lång nattsömn och SOLEN skiner...

Att mycket av min tid skulle vara utomhus blev en verklighet....tänkte kolla om de skulle kunna gå att åka skidspåret...skotern åkte fram dels för att trampa lite inför kommande vedkörning men även en inspektion av spåret....jag kan nog åka ett bra tag till...kanske...en tur blir det nog i afton..

En prommis till Näverliden med Tajson och Diva...de måste ju också få följa med någon gång...

När jag kom tillbaka så såg jag årets första koltrast...sen så fick jag se en lekatt när jag och Maria stod och surrade lite, den for bakom "Hildurs".

Pappa berättade att den for samma väg tillbaka mot mitt hus med en råtta i munnen..heja, heja...

Letat fram gummistövlarna...vad jag fick leta dem sen, hade "gömt" dem på ett nytt ställe...

Förberett maten en lite hottade variant på Arvas öring med Ris och broccoli...kan bli hur gott som helst..

Hoppas att ni har det lika bra som jag har det och mår lika bra för det är alla värda..

Ha en bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar