jag

jag

tisdag 3 april 2012

Pust..

Förstod hur det skulle bli..full fart har det varit på mig idag...

Go lunch intogs På Laponia tillsammans med Carola...riktigt bra var det och då ska ni veta att om jag säger så då tyckte jag verkligen det...

Sen utbildning som gick bra....massor av handlande,  pengarna eller kortet flög in och ut ut börsen...tror inte att vi svälter iaf...

En tanke slog mig igår...första "semestern" ska vi på jag och Jonas, vi har varit tillsammans i snart 9 månader men aldrig planerat någon längre tripp borta...

Hur ska detta gå frågade jag Jonas....inte värre än att vi far hem...fast jag tror att vi kommer att få det hur bra som helst.

Som sagt...nu är jag TRÖTT...

Ha det så bra..

 

2 kommentarer:

  1. Hm....lite nyfiken blir man ju.
    Semester???
    En nyframgrävd kåta i snöiga Bäverlida gissar jag:)
    Åtminstone semester innanför snötäcket eller??
    Några palmträd som hundarna kan pissa uppefter eller några historiska medelhavslämmningar verkar inte rätt typ av semester för er eller???
    /-Anders

    SvaraRadera
  2. Semestern blir till Fjälls...Saddenåive rättare sagt..nytt för oss tillsammans, jag har däremot varit där nästan hela mitt liv i omgångar.....10 dagar till fjälls i en stuga utan rinnande vatten elström eller tv...nog längtar jag till varmare platser med massor av saker att se, sola och paraplydrinkar ....men just nu så känns en 10 dgr tur till Fjälls som perfekt...skoterkörning skidåkning fiske...prommisar med hundarna..go mat..ja, helt okej sätt att ladda batterierna..

    SvaraRadera