jag

jag

tisdag 17 april 2012

Fisketävlingen..

Varje år görs en inofficiel fisketävling...där totala vikten vinner..fint väder men lite blåsigt..2 timmar räckte den..

Jag; Ann och Filip posar...
 Delar av startfältet..
 Kent o Ritha verkar trivas..
 Ljust...funderar???
 Vinnande fiskarna..total vikt ca 2110
1 an längst fram. sen kommer resten...min lilla fick oxå vara med men den räckte inte långt..
Här tar vinnaren emot vandringspriset...(nybörjartur)
Hungriga blev alla..även vinnaren
 Fler hungriga...
VECKANS SÖTASTE KILLAR..

Ni blir väl less mina bilder :)) sen kommer riktiga fjällbilderna...

Sitter just nu och försöker vakna..undrar om jag ska ut en sväng och röra på mig...

Hur som helst..ha en bra dag...

2 kommentarer:

  1. Härligt..vi blir inte less...mer...och fortare..
    /-Anders

    SvaraRadera
  2. Trevligt....fler bilder kommer...
    /Sofie

    SvaraRadera