jag

jag

måndag 16 april 2012

Påsken...

Många bilder har vi tagit jag och Jonas..Bilderna är i varierande kvalla för vi har haft Jonas fina kamera, min bra kamera men även mobilerna..

En kanon härlig påsk har vi haft...vädret kanon...fisket bra...skoterföret kanon...

Vår allra första semester gick ju hur bra som helst..vi har myst, kört skoter, åkt skidor, promenerat...ätit go mat...Jonas trodde inte sina ögon när vi packade för avresa....så mycket mat..inte mycket åkte med hem...

Lite bilder..

Filip gosar med en njutande Diva

Gissa om han tyckte att det var skoj när fiskarna nappade

Boss verkar vara sugen..

Snipp, snapp slut..

Bästa elduppgörare..en kanon fin stubbe att elda när det är ont om ved..brinner i flera timmar..

Tyckte att det var lite häftigt när vi kom upp på fjället och molnen var nedanför..

Flera, flera år sedan jag for denna väg från fjället...helt ospårat tog vi oss ner på volak igen..kom till källflödet...nog är det tur att det finns gps..underlättar då jag inte mindes riktigt bara på ett ungefär..

När jag passerade detta fjäll som jag inte vet vad det heter kom jag på att tänka på boken "I Marsfjällets skugga" för det är precis så det är SKUGGA..

Lite fler bilder kommer :)) fisketävling vackra vyer mmm...

Nä nu ska jag ut och kolla skidspåret..

Ha det så bra...

2 kommentarer:

  1. Vårvintern är så härlig!
    Diva verkar inte vara någon diva som ger plats åt Filip i korgen :)

    SvaraRadera
  2. Hon ÄLSKAR att ligga nära..pilla lite på henne och hon ligger hur länge som helst...en riktig gose vovve är hon...

    SvaraRadera