jag

jag

söndag 15 april 2012

Landat...

Har haft 10 fantastiska dagar i stugan...Fjället, fisket, maten...ja allt har varit perfekt på vår första semester ihop..

Har inte kunnat blogga något från mobilen..gillar detta med blogg bättre för det är lite mer känsla än fb...men jag har inte kollat upp hur man bloggar från mobilen..

Hoppas att ni alla haft en bra Påsk, fast det är en vecka sedan den slutade...att vi tog lite semester för att få vara lediga tillsammans gjorde att vi fick Påsklov ...

Bilder kommer jag lovar..

Ha det så bra...PSSS..Anders såg att du hade lastat båten....har du inte sett att isarna ligger ännu :)))

2 kommentarer:

  1. :) Håller på att sätta den i skick att fiaka med.
    En jäkla massa kabeldragning och pill med hydralstyrning som jag aldrig hållit på med..men roligt är det.
    /-Anders

    SvaraRadera
  2. Den såg ju kanon fin ut...tror att du får det bra i den..

    SvaraRadera