jag

jag

lördag 30 juni 2012

det finns en sak som är bra....

Med detta väder...inte för varmt att träna iaf.....varken jag eller hundarna tuppar av av värmen...nä vi håller.....

Insåg just igår att jag måste införskaffa nya löparskor...mina tvär dog....voj voj...vad pengar....

Men fina skor måste man ju ha....för mig så spelar det ingen roll att sommaren är just så här kall och regnig....dels så är jag ju ingen värme älskande person...lagom är bäst för mig...det får vara varmt om jag kan vara i vattnet...

Kanske kanske att jag fick den bästa semesterperioden i år...brukar ha oturen att ha fått fel period....

Den som lever får se....vad kan man göra i detta blötväder....träna lite...fick lite inspiration av gympan i Moskosel till lite nya övningar..

Ps...finns inget dåligt väder bara dåliga kläder...

Ha en trevlig och fin fortsättning av helgen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar