jag

jag

torsdag 23 augusti 2012

Ännu en såndära..



Sak att boka av..check...första arbetsskiftet gjort...Å jag kan lova att jag har fått göra rätt för lönen denna natt....kanske lite för mycket till och med...man hinner inte allt...men men natten gick ju rasande fort...tar nog heller det..

Att jag hinner fara på jobbet är ju liksom ett under...jag har så många projekt...altanen ska bli med badtunna...vi har börjat riva och stöter på lite problem...men som sagt problem är till för att lösas...
















Om det inte var nog så får vi nytt kök i November...nytt o nytt...nya luckor o sånt från Härjedalskök...tror ni att vi har mycket skoj framför oss...

Att jag sen har en sån fantastisk sambo är en gudagåva till mig :))

Jag har börjat få lite positiva signaler i kroppen igen och det glädjer mig, för nästa vecka så bär det av till Stockholm och tjejmilen...en mil jag verkligen ser framemot....kul ska det bli..lite har jag fått om värdera mentalt för när kroppen börjar krångla och jag inte vet varför blir jag lite fundersam...något i kroppen...sliten....äter nu antiinflammatoriskt IGEN....och nu börjar det gå åt rätt håll igen...kanske pallar inte mina muskler med att springa men då får jag väl gå bitvis eller något...ger jag upp??...ALDRIG...man styr mycket kroppen mentalt så det är bara att bita ihop..

Ha en riktigt bra dag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar