jag

jag

torsdag 30 augusti 2012

Det blir visst bara..

Mer och mer arbete eller kanske mindre..på vår altan...Vi tror att det kommer att bli fint med att ha öppet...skulle vi ångra oss så går det ju alltid spika igen.....

Så här ser den ut nu..kommer att visa bilder på hur den växer fram..


Ska packa inför stundande helg i Stockholm..tjejmil, shopping....blir nog trevligt...

Fast jag är ju hopplös i mitt tänkande....har så svårt att fara bort är ju riktigt hemmakär...det spelar ingen roll vart det är...nu när vi skulle lämna stugan känner jag samma sak...

Jag vet ju att jag trivs borta och jag uppskattar att fara...
Men jag skulle ju velat följa med och hämta poolen..så kul det ska bli...funderar lite på altan golvet..finns brädor som är 28x145,,,vad tror ni maffigt eller....kanske 28x120 räcker..måste kolla upp det...

Full av iver vill jag börja med altanen.....men vi ska ju försöka få till Anns stuga också...

Det är mycket nu :))

Ska försöka skriva lite från Stockholm..skicka lite bilder...

Ha det så bra..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar