jag

jag

måndag 6 augusti 2012

Jag har inte bytt adress..

tänker kanske någon..vi är i Bergnäsudden...för dålig mottagning för att läsa bloggar eller lägga in inlägg..där för blir det inte så ofta...

Fiske ha varit dåligt...abborrar har vi fått i mjärden..vi har rökt och vi har fileat...gott gott...

Lite bilder..tryck på dem så blir de större..

 Vackra Storavan
Sötaste fiskaren i sin nya keps
Sommar..
Det började naturligt vis att regna när vi skulle grilla...Jonas snabb gjorde ett regnskydd,,,han skulle få sitta och grilla länge...
För middagen var tjocka ribbs...så gott det blev.
Filip på cykeln på väg upp från sjön..
Vi har ju varit över en snabb sväng till Norge för björnprov..vi stannade och åt lunch i Hemavan,,vi försökte oss på lite shopping men affären var stängd..
Lilla björnen
Stora Björnen
Detta var rena lyx middagen...Stekta abborrfileer stekta på Murikkan..potatisknyten med ädelost sås...så gott
Lördags kvällen bjöd på riktigt fint väder, en trollingrunda utan resultat men väl en trevlig stund på Gullöholmen hos Anneli och Micke..därefter for vi till Långviken för att hämta Fredrik och Britt som var där och firade en 50 åring..








Nu är vi hemma för lite upptvättning :))

Ha det så bra.. 

2 kommentarer:

  1. Fina bilder. Njut din semester :)

    SvaraRadera
  2. Det gör jag och det bästa är att jag har 2 veckor kvar :))

    SvaraRadera