jag

jag

måndag 20 augusti 2012

Tillbaka till det normala..

Vilken lång och skön semester jag haft...så lång att jag måste tänka till för att minnas allt..en härligt vistelse i Åre, besök hos Åke och Carola i Jäkna, Nolia och sen en massa tid i stugan i Bergnäsudden...

Vi har fiskat, mest i Mjärde och fått säkert över hundra fina abborrar som både ha rökt och fileats...en fin öring fick jag ju oxå..bastat massor och ätit oftast mycket gott...

Känner mig nöjd...

Nu väntar uppladdning inför tjejmilen...det tråkiga är att jag gör det med att börja om med Pronaxen...jag tänkte att nog går det över bara jag vilar lite..jo knäna känns bättre men mina ben...aj aj aj...nu får det bli Pronaxen framtill Tjejmilen....

I kväll så kommer "köks" killen..nya luckor i köket är det tänkt...

Det blev dyrt att fara på Nolia :))


Nå ja...man lever bara en gång..

Ha det så bra och sköt om er
 

2 kommentarer:

  1. De kostar att ligga på topp!
    Men man ska unna sig nåt nytt och roligt.
    Så till slut blir allt bra.

    SvaraRadera