jag

jag

onsdag 22 augusti 2012

Känns tungt .....

Att börja om att jobba ikväll....för att vara riktigt riktigt ärlig så känns det inte upplyftande...kanske det börjar vara dags att se om något annat...

Igår så testade jag den nya bagarstugan vi har...mamma har bakat flera gånger medans jag har haft annat för mig...men igår så var det dags för premiär...mjukkakor blev det...sega blev de :))


 Så nu var det gjort..ska nog baka lite till veckan igen..

Vet inte riktigt men det känns som mitt liv håller på falla på plats..att jag återigen vågar tro på en härlig framtid....vilket känns helt fantastiskt...men samtidigt finns alla taggar kvar inom mig,,fast de börjar bli mjukare och mjukar och river inte lika mycket....

Det fantastiska är att jag har någon att planera med...så nu planerar vi för att fixa köket i vinter och vi har köpt en badtunna som ska byggas in i altanen..vet inte hur mycket vi hinner i höst..men vi ska jobba på lite då o då...

Ha en riktigt bra dag och sköt om er... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar