jag

jag

söndag 26 augusti 2012

Så härlig helg..

Vi haft i Bergnäsudden...Fint väder och trevliga aktiviteter...

I Fredags så fick jag äntligen göra premiär på Surströmming..oj, så gott det var..
Foto: Till sist fick jag göra surströmmings premiär,,så gott,, 

Lördagen startade vi med en löprunda på lite drygt 8 km...efter det så for vi på skjutbanan...gick bättre och bättre...




Foto: Tränar inför den stundande jakten,,,

När vi kom tillbaka till stugan så började vi spika panel i stugan..kommer att bli så fint...och stugan känns genast stor..nja, större...

Sån skatt att finna abborrfileer i frysen så det fick bli vår middag och färsk potatis till....det är lyx...

Vi spikade till sena kvällen och fortsatte på morgonen, rackarns så räckte inte panelen...måste köpa lite till..

Men dagens höjd punkt...Ann ringde och bjöd oss på mat...Levergryta...så gott det är blev riktigt taggad för lever någon annan dag...

Jag är så glad och tacksam för det liv jag har...önskar mig inget annat...

Ha det så bra & sköt om er.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar