jag

jag

tisdag 28 augusti 2012

Tror inte jag blir...

Någon morgon jobbare...fy så trött, beskrivs bäst..trött, tröttare, tröttast...

 

Vill på något sätt försöka bli morgon nu när vi ska fara till Stockholm och allt..men oj vad jobbigt att vakna..visserligen får jag kaffe direkt av min älskade sambo men ändå...
 

Mycket hopar sig, men kanske är det en måttstock på att man har ett aktivt liv...eller så att jag är en tidsoptimist...???

Idag så har jag Frissan time,,varje 10 e vecka....ska bli skönt..ska också på banken och fixa lite papper....borde gå ut och fortsätta riva altanen nu när det inte regnar men jag känner mig frysen, det är bara 4,4 grader ute..brrr...

Var ju tvungen ut och kolla lite väder i Stockholm till helgen...20 grader varmt...ungefär vad vi har haft i sommar....
 

Jag kommer att få en ny granne..åtminstone fritids granne...blir skoj..
 

Jag återkommer nog i ämnet...

Ha det så bra och sköt om er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar