jag

jag

måndag 27 augusti 2012

Duktiga jag ??

Steg upp tidigt för att fara ut med hunden..men men regnet öste ner och öser ner så planerna fick revideras lite..fönster putsning och bakning fick det bli..lite pannor på spisen blev bara extra...blöta till middag och köttsoppa i morgon...inte helt fel...

Lite bilder från i sommar..

Så gott med Yoghurt tycker Rocky
 Elden den vackra
 Solen den vackra
 Tror, en favorit i repris..
 Kräftskivan med stort K..så gott vi åt och så trevligt vi hade..
 Roligt med skytte
 Dagens bak..
 Imorgon Frissan, Torsdag, lill pite, Fredag Stockholm...lite har jag att göra denna vecka...

Hoppas hoppas att regnet avtar...för jag vill hinna också denna vecka...ut med hundar...plocka blåbär..riva altanen...mm...

Men ni, ha en bra dag och ta vara på den..

2 kommentarer:

  1. Passa på att plocka bär imorgon, då verkar det bli uppehåll :)

    SvaraRadera
  2. Tänker det oxå MEN jag har besök på banken och FRISSATID...

    SvaraRadera