jag

jag

måndag 3 juni 2013

Mitt/vårt liv är hundar..mest..

Det har varit så varmt att jag nästan inte ha kunnat vara stilla utomhus, sover dåligt,,myggbett som kliar och jävla ont i ryggen och överallt....

Sommar..fast badtunnan är varm o skön att hoppa i..

Igår så tog vi en länge önskad promenad..vi hade tänkt gå ner till Kallkällan i sleng men när vi kom dit så stod där en bil med en liten hundbur i..tänkte att där finns nog en liten lös hund så vi for vidare till Tjapps..Tog den fina stigen mot Harrejaurliden..Fast vi hade ju Arro med så vi gick inte hela vägen upp..fotade med lill kameran och jag tyckte inte att jag fick till bilderna..vet inte om det är något på linsen eller om jag hade dålig inställning. Jag har använt den andra kameran så länge att jag nästan inte minns..måste träna in mig på den för den är så smidig att ha med..

Vi har ju en ny dator sedan en tid tillbaka med ett nytt system med appar..fann en fotoredigerings app..ska försöka leka lite med det..

Nå ja här kommer några bilder.
Stigen upp mot Harrejaurliden, lycka att vi går i ett naturreservat..
Arro, fixa & Tajson
 I ett Naturreservat så ser man detta vackra,,döda träd överallt
 Jag investerade i ett par nya Fjällräven..min lycka är total..så sköna..
Arro ville smaka lite torrkött..
 Den fina öppna stugan vid Svarthålet i Tjappsåives skogar och inom Harrejaurlidens naturreservat..o där jagar jag... :)
 Näsbyhedens Arro,,hade ett fynd en stor bit hänglav, han ju inte få fram kameran nog snabbt så han hann spotta ut det..
 Stubbar, gamla stubbar..synd bara att Tajson var med på bilden..
 Vi var rätt varma efter promenaden ett dopp torde de ju uppskatta men icke det, trots att det var så vackert på Brajsjön denna kväll,,eller kanske därför,,
 Jonas "tvingade" ner Rocky i vattnet,,,
 Hemma väntade den varma badtunnan..en härlig ledighelg är nu till ända och jag ser framemot 2 jobbhelger i följd...mindre skoj men självvalt...

Idag ska jag köra mitt träningsprogram..fram med hantlar o pilatesboll..

Hoppas att ni har det bra..

2 kommentarer:

  1. Ser ut som ni hade en härlig skogstur :)

    SvaraRadera
  2. Det hade vi och inte så mycket mygg heller :)

    SvaraRadera