jag

jag

måndag 10 juni 2013

Undrar om jag..

Ska bara vara eller orka göra något..läste några artiklar i natt om hälsa..testa något nytt eller nytt o nytt faktiskt något som jag tidigare gjort och mått bra av..
Jag berättar mer sen..

I natt så åt vi surströmming på jobbet som "kvällsfika" ruggigt gott var det..ruggigt..ha ha lite ungdomligt kan behöva det då min dotter fyller 29 år..fasiken hon har passerat mig som bara är 28 
 
Eller hur det nu var....

Är bjuden på middag på Onsdag..temat är Bröd..spännande, spännande...när jag såg temat började jag fundera på min bjudning på temat..

Tror jag ska ta mig en liten shoppingdag imorgon när jag lika så ska till Piteå med jonas som ska operera sig..ååå, då är det synd om honom..en karl i gips...säger inget mer...taskig..kanske...men..men ni vet ju hur det är..












Fick ju lära mig i veckan att shoppa är när man köper för att det är billigt, snyggt etc..inte riktigt det man behöver bara mer för att man vill ha..
Kanske det inte blir shopping då för jag tänker kolla om en bikini o sandaler..
Saker jag behöver..
Men föralldel om det dyker upp något oväntat......alla dörrar är öppna...

Nu har jag iaf..ledigt några dagar..tills på Fredag då jag jobbar igen...så det kan bli men själv förvållat...

Ha det så bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar