jag

jag

onsdag 13 juni 2012

Änteligen..

Verkar det som att vi får lite varmare väder....ååå, vad vi behöver det...en jätte blöt höst, en mulen och blåsig vinter...en kall försommar...ja, vi behöver verkligen detta väder...

Jobbar rätt mycket nu en tid framöver...så jag får passa på att njuta de dagar jag är ledig....sen så kommer semester...tjejmilen..älgjakten...ja en hel del ledighet....

I helgen så hoppas jag på ett fint väder och god fiskelycka....ska bli så skoj brorsan och Åsa kommer och hälsar på oss....fiske, go mat och säkert ett vinglas eller 2....:))..blir nog bra...

Idag fick jag sköta "lilleskrutt" en stund då Ann ville ut och springa...eller sköta o sköta han sov i vagnen....gick då ner för att kolla hur det går hos Dan o Monika....Monika var där så vi fick en pratstund...trevligt....blir inte så ofta som vi hinner ses...jobb o annat sätter käppar i hjulen för det men i sommar ska vi nog hinna med någon vinkväll...

Jag hann med en lite löprunda, skulle sprina 5 km men jag tog fel markering så det blev 6 km..hoppsan hur det kan bli...om jag säger att det gick lätt ljuger jag för jag slet från steg ett....stum stummare stummast.....

Har förra veckan börjat försöka springa lite fortare och det sliter hårt...så nu ska jag inte springa någon förrän tidigast söndag..

Nu väntar lite matlagning och sen jobb...tur att det iaf är fotboll på tv :))

Ha det så bra

2 kommentarer:

  1. Jag kommer bara ihåg fint väder hela vintern :) Ha det bra du med!!

    SvaraRadera
  2. Då hade du inte nästan 1 mil skidspår att ordna med :))
    /Sofie

    SvaraRadera