jag

jag

måndag 11 juni 2012

EM-fotboll i all ära...

Men jag tror att Filip är mer underhållande...lite småbusig...
Han är så söt och lyhörd :))
För någon månad sedan så var han hos oss och han fick hicka.....
-Ta lite lingonsylt sa jag för då slutar det...
Han gjorde det och det fungerade ju precis som jag sagt....nu är det lingonsylt som gäller:))

Igår fick han hicka när jag var hos dem och han skulle ha lingonsylt...de hade bara lingon och det funkar ju också...så idag när han var hit så fick han med sig en burk hem..
-Den ska jag ta med mig på dagis...söt ungen..
Filip är ju en stor kille nu..storebror och allt...lillskrutt är hans "arbetsnamn"..
Har inte fotat llillen förrän idag...så detta är min första bild på honom..lillskrutt....

 Så liten att man inte tror att det är sant...ändå var Ann nästan ett halvt kilo lättare...fötterna och tårna är ju pyttelitet...så söta, sant som sagt "det är konstigt att något så gulligt som barna fötter växer bort sig så totalt"..

Nu väntar en förhoppningsvis spännande och underhållande fotbollsmatch..

Ha det så bra och sköt om er..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar