jag

jag

tisdag 5 juni 2012

Är så duktig !!!

Älsklingen är ju justerad och så synd om :)) nä skämt åsido så försöker han allt...

I helgen så har vi varit i stugan, kluvit ved....jag med hjälp av jonny o Kristina..så SKÖÖÖÖnt den är nu bort gjord...nu är det bara lite kvar här hemma...tar nog aldig slt..undrar när jag kan fortsätta måla???

Vi blev bjudna på god trerätters middag hos Kristina o Jonny...
Fylld avokado till förrätt, ugnsstekt  skinka med gräddsås och klyftpotatis, till dessert vanilj pannacotta....gott italienskt vin till...gissa om vi var mätta o belåtna..

Tidigare på morgonen så sprang jag 8 km..Jonas fick skjutsa mig 8 km och jag sprang hem...oj oj så långt jag tyckte att vi körde..gick riktigt bra faktiskt..skönt att springa grusväg...

Sen har vi mest tittat på regnet...fast en inne dag idag..och ligger jag då och läser.......nä.....bakat morotsbröd, kokat fläskpalt, städat skafferiet och nu i kväll sprungit 6 km....första gången jag klockat mig..6 km på 38 minuter...är faktiskt nöjd med det..kanske jag kan springa milen på 70 minuter..då är jag hel nöjd...

Igår så var vi ut och tittade lite..glömde förstås kameran hemma lite vilt fick vi se och det är alltid roligt..

Tog några bilder i helgen med mobilen tänkte köra in dem imorgon..

Ha det så bra och sköt om er

2 kommentarer:

  1. Jag kom mig inte alls ut och springa idag, fastän det var tänkt... Imorgon :) Det är ju faktiskt skönt att springa även om det regnar... men ibland hinner man inte allt man vill helt enkelt.

    SvaraRadera
  2. om man bara ska springa efter hur vädret är då kan man lika bra lägga ner allt...jag tycker inte heller att det är farligt att springa i regn....tänker som så..det regnar kanske när jag ska springa tjejmilen...lika bra att vänja sig :))

    SvaraRadera