jag

jag

torsdag 28 juni 2012

Igår..

Så följde jag med Carola på Ett fyspass i Moskosel...tog med mig Sara också när hon ändå var i Tjapps...Riktigt roligt att få prova på något nytt sätt att träna...man blir lite hemma tam med det jag själv tränar med....lite känns det idag i armarna men det skadar inte..

Ikväll...är det kvällen med stort JAAA...äntligen mitt absoluta favvo program på tv...SOMMAR MED ERNST....jaaaaa......

tänkte lite förra dagen...tänk att jag ändå fick det så bra och få känna hur det är att ha harmoni.....

Vilken känsla.....

Hoppas att ni har det bra och sköt om er..

2 kommentarer:

  1. Harmoni, vilket fint ord :)
    Nu har jag nog inte slagit på tv:n på flera veckor...Och Ernst lockar inte tillräckligt för att jag ska göra det :D Ha så gott, kul med träning :)

    SvaraRadera
  2. vi ser fotboll...annars så ser vi inte mycket på tv...när jag jobbar och det är lungt då brukar det bli en hel del tv tittande..provat att läsa men då faller ögona igen...

    SvaraRadera