jag

jag

torsdag 7 juni 2012

Tjoohoooo....!!!!!

Nu behöver vi inte frysa till vintern...:))
Vedhuset är återigen fyllt upp....TACK PAPPA för det..

Annars så trillar det på..lite stum i bena idag men ändå inte värst...tar nog en löprunda imorgon på morgonen...Tjejmilen, ni vet...

Går mot jobbar helg....ska nog bli bra..kanske det blir lite surströmmings ätande då på nattkvisten...mmmmm..,bäst att passa på för Jonas äter ju inte surströmming :((

Kommer nu in i en jobbar period som känns dryg men det ska nog gå det också...har ju semester sen..och inför den så planerar vi lite hotellvistelse i Åre...Lulekalaset..nolia....

Det som känns säkert är iaf..ÅRE..ska bli så skoj...

Nä nu väntar soffan...

Ha det så bra och sköt om er

2 kommentarer:

  1. Funderar också på tjejmilen... men har inte anmält mig. Tips är att haka på när de har ett mil-lopp i Lauker (jag var med ifjol). Jag ska meddela när jag vet datum.

    SvaraRadera
  2. Pust :)) ....tror inte att jag är riktigt redo för det än..är så rädd att dra på mig någon överansträngning ....gjorde det första året och fick lida sedan i flera månader...men tack så mycket för tipset...du kan ju meddela när iaf..så får jag se om jag kan vara sugen..

    SvaraRadera