jag

jag

söndag 16 november 2014

Att våga för att växa..

Det uttrycket hörde jag förra veckan..vad är att våga?
Våga är så olika för oss alla, för vissa är det att gå ut o möta människor för andra är det att bryta upp en tillvaro och ingen kan säga att det är för lite eller stort.

Jag tror på detta att våga bryta mönster är viktigt för mig för att jag ska känna att jag lever..

På tal om att leva...
 Denna Februari dag var det -25 då vi gick ut på en promenad..då känner man att man lever..Har denna promenad i mitt minne ännu som en av de härligaste jag tagit, vi gick till Levas fram o tillbaka ca 6km, tror nog att det var ännu kallare mot myrlandet och sjön..men gissa om jag kände mig levande.

Nu har jag några dagars ledigt när jag jobbat klart denna natt.. det som står överst på agendan..
FRISSAN TIME ..ska bli härligt att få fräscha upp mig..

Ha en riktigt härlig dag!

1 kommentar:

  1. Ja, alla känner obehag för olika saker, så att våga kan verkligen vara olika...

    SvaraRadera