jag

jag

lördag 15 november 2014

Mörker..

Är det just nu att vara nattjobbare..mörkt när jag lägger mig och mörkt när jag stiger upp..

Vad jag kunde se av det lilla morgonljus som nästan inte existerade så kan det ha varit magiskt vackert med all ny snö..Hoppas att någon lägger ut en bild på detta så att jag får beskåda.

Längtar till måndagen då jag åter ser dagens ljus igen. Har några roliga innehållsrika veckor framför mig..liksom bubblar inom mig..

Är en härlig känsla..glädjens känsla..

Gjorde en magisk god middag igår..nytänkande..

 http://mittkok.expressen.se/recept/abborrfile%C2%B4pa-morotsbadd/
Receptet. 
Tror man kan byta ut till annan fisk.

Idag så har Jonas fått bestämma lite vad vi ska äta. Tror dock att jag får stå vid spisen och tillreda den.

Varför skriva här..jo vet att jag har läsare som inte finns på fb som finner nöje att kolla in min blogg.

Nu ska jag föröka komma mig ur pyjamasen och börja dola med något.

Ha en bra kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar