jag

jag

måndag 10 november 2014

Nu vill jag ha....

SNÖÖÖÖÖÖ...

För jag vill börja plåga mig igen..eller plåga o plåga..men känna att jag rör på mig..
Vill åka Skiiiddddoooorrrr....
Nu när axeln känns så bra så vill jag verkligen testa att åka, önskan är att kunna använda båda armarna bra.

Suttit och kollat in lite gamla bilder från den 10 November. Hade inte så många just den dagen men 2 fann jag..

Denna bild är tagen 2011-11-10 då jag o Carola gick upp till Harrejaurlidenstopp. Anmärkningsvärt är att det är ingen snö.
 Min o Jonas 1a skidtur förra vintern, tagit 2013-11-10
 Som ni ser så varierar det..min ena sida vill inte ha för mycket snö för tidigt för då tycker jag att vintern blir lång, hatar när det kommer en dm och sen tinar kommer mer snö tinar..ja ni förstår.
Nu när jakten är över så är det bara att snöa på..tror att jag ska göra lite pynt färdigt ute idag..funderar på massor av grankvistar och lysen i det..

Är ju så milt..men först så blir det sjukgymnastik för axeln..

Ha en härlig dag alla ni !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar