jag

jag

måndag 24 november 2014

Bra eller dåligt!!!

Testade att skotta idag och det värsta var att det gjorde INTE ont i axeln.....

Det innebär att jag har inget skyll för att slippa svetta ner mig med snöskottning i år.

Ha ha ha..jag får tänka positivt och inse att det är gratis motion. Behöver inget gymkort när man bor som vi gör med snöskottning, gräsklippning och allt vedjobb.

En allsidig träning som stärker hela kroppen, visst låter jag snusförnuftig och jätte duktigt. Sätter mig själv på en hög pall och slår mig för bröstet och utbrister.
-Fan så duktig jag är!!

Njä..inte det men det kan aldrig skada tänker jag.

Idag så tar jag mig en vilodag efter helgens jobb nätter, känner att jag behöver det. Jag tog en promenad med Rocky mitt på dagen bara för att få se lite dagsljus, fast det höll på att bli mörkt innan jag var hemma. 14,30 stod klockan på spisen när jag kom in och då var det skumt ute.

Tänker fixa upp huset i veckan, få upp lite gardiner och sätta in lite mattor..fixa lite bara.
Men imorgon så ska jag på utflykt med Mamma..

Ha en riktigt bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar