jag

jag

onsdag 26 november 2014

IKEA..

En institution eller !!!

Följde med mamma dit igår blev platser över i bussen och det var väl tur för hon hade nog inte fixat att ordna hem lite bokhyllor från IKEA för de var rätt så tunga.

Jag visste vad jag skulle ha så nå mycket impuls köp blev det inte kanske om jag hade varit full med pengar men det är jag ju inte efter sjukskrivning o allt.

Blev mest "nytto"saker, fast det är väl en tolknings fråga om vad som är "nytto".

Jonas tycker väl att jag har fått ett ..il..här hemma, du ska förändra allt just nu.
Svarade enkelt och som jag ser det,
-har man bott i stuga, jagat älg och varit oförmögen att lyfta armen ovnför axeln så är det skoj att börja kunna fixa lite..

För mig så är jag periodare med detta att fixa inomhus, får mina infall och sen så har ju inte vädret varit så skoj heller att man jublat över att varit ute.

Nu snart så kanske jag får upp mina böcker i bokhyllorna som jag köpte.

Lite ljus och textilier blev det men jag är ju mycket en "tittare" skaffat lite inspiration till toan..

Så nu har jag ju lite jobb framför mig..ha ha..Ikeas baksida..

Men jag tänkte om jag är borta nog länge så har snön kanske farit bort från gården, önsketänkande. Jag var nog borta lite för lite länge,,,

I Haparanda så spöregnade det igår, så tråkigt väder det var. Grått, grått och grått..

Nu har jag laddat för en snösväng med snöräven och sen blir det planeringsdag med jobbet..Lunch på Laponia..vilket lyx.

Ha en härlig dag!!

2 kommentarer:

  1. Det är det, jag var helt slut igår och idag har jag lagt ner timmar på att skruva ihop allt :)

    SvaraRadera