jag

jag

tisdag 10 juni 2014

30 år...

Förstår inte riktigt hur det gått till..Dotra fyller 30 år idag..

Att det skulle förekomma hundar i hennes liv torde ju inte ha varit svårt att förutse för hon är ju uppvuxen i en hundfarm och hennes bästa vän var ju Barr..
Hon verkar ha fört över hund intresset på sina pojkar som ofta vill vara i vår hundgård och träffa våra hundar....Det värmer ju mitt hjärta som är en liten "hundnörd"..

Nu har hon egna hundar och 2 fina killar..Jakt och friluftsliv fick hon med sig med bröst mjölken..Baka tårtor är nog något genetiskt som finns inom henne..ha ha..att hon jobbar med människor är inte så svårt att förstå heller då hon är och alltid har varit en tjej med hög socialkompetens hon har alltid haft lätt att prata med olika människor i olika åldrar.

Men lite konstigt är det allt att hon har blivit äldre än mig som fortfarande är bara 29 :)

Jag hoppas du får en fin fin dag för det är du värd..

Älskar dig och dina pojkar




 Ha en riktigt bra dag !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar