jag

jag

torsdag 12 juni 2014

Min egen dag!!

Har besvärats av en ond vad eller rättare sagt 2 ömma vader orsakad av en överansträngning för flera år sedan..har varit hos sjukgymnast och blev bättre för några år sedan men helt bra har jag aldrig varit.

Igår var jag hos Disa Östman som håller på med micromassage bland annat.
Hon gav den ena vaden och axeln en omgång så nu får jag se om det kanske blir bättre..

Sen så for jag och fixade mina naglar..de var för tråkiga och sen så ska vi ju på 50 års kalas till helgen,,roligt med lite fina naglar..

Tänkte..jag som är väldigt mycket skog, jakt hundar...ja ni vet så kan jag tycka att det är skoj och trevligt att fixa upp naglarna lite..kanske bara för att få känna sig lite kvinnlig ibland..väga upp mot allt det manliga som jag håller på med...

Idag blir det bakning av alla de sorter ja lite köttsoppa kokning också..

Ha det så bra och sköt om er

4 kommentarer: