jag

jag

måndag 9 juni 2014

Kanske så...

 Finns någon av mina läsare kvar..länge sedan jag skrev..vet inte riktigt varför,,kanske bara en paus..

Mycket har hänt mest positiva saker..och mycket roligt har jag/vi att se framemot..

Har fotat lite denna vår mest med mobilen så inte mycket mat nyttigt..har väl inte heller mått så bra i vår men nu så känns jag piggare än någonsin..


Detta speglar väl lite om vad jag försökt göra denna vår,, tyvärr så blev det mycket mindre av skidåkning denna vår/vinter..axel problem och ishalka satte käppar i hjulen..

Inser med sorg att min lilla kamera börjar ta dåliga bilder får inte till skärpan..Jonas tog dessa bilder så jag vet inte om han hade lite fel inställning..får väl testa själv någon dag..

Vi gick upp till Harrejaurliden en kväll..riktigt skönt ..inga mygg eller sånt :)

På vägen upp
 Fantastiskt fina utsikten från toppen
 Puss på dig matte
 Att rulla sig är skönt
 Vår fina lamptavla av finaste Arro

Nu jobb några nätter innan jag är ledig igen..50 års kalas väntar till helgen..Sen ledigvecka till veckan med en tur upp till fjälls..läääängtar..fiska i älven..gå i fjällen..vara med hundarna..vara med Ann o hennes familj..bjuden på midsommar middag..visst låter det super..

Ha en härlig dag 


4 kommentarer:

  1. Jag är kvar! Skriver själv inte så mycket numer och läser mindre också. Ibland får jag dock nya il :) Fotandet har blivit mindre också... förstår inte riktigt, men det är som att det har varit för mycket av annat. Det är ju ändå något jag tycker är roligt. Kom på att jag inte har svarat på din fråga om fotograferingen för en viss dag.... Måste nog öva lite mer för att ha självförtroende till det... men du kanske har hittat något alternativ, då jag är så segsvarad :)

    SvaraRadera
  2. Hurru före 50 års kalaset ska du ju på 30 års kalas!! Det är ett himla kalasande! ;) // Dotra

    SvaraRadera
  3. Du är ju jätteduktig på att fotografera Lena!!! Både du och Per!! :) //Ann

    SvaraRadera
  4. Förlåt Ann..inser bara att jag måste ju vara GAMMAL då du passerar mig..fasiken 30 år sedan jag låg på BB..förstår inte vart tiden har tagit vägen..

    SvaraRadera