jag

jag

onsdag 15 juni 2011

En bra dag idag..

Jag har kommit en bit på väg mot framtiden och det känns skönt, skönt har också varit att få ur sig nästan allt som finns inom en att få rensa..

Det finns kvar en del men de kommer nog fram när tiden är mogen..

Tränar och motionerar i en salig blandning och det känns bra..bra att plågas lite för sen känns man så duktig..

Gårdagen blev bra trots allt..började med en inlinestur på 1 mil i ett blåsigt väder, gick bra och jag var nöjd efteråt..sen fick jag ut massor av ilska när det blåst över fick jag kroppen fylld med energi. Energin tog mig inte så långt men ner till Arvidsjaur tog den mig..Ann och Filip var hemma och Filip fick bestämma mat..

-Jag vill ha Hamburgare på Norge..sötisen menade Toget, inte så lätt alltid.
Det blev Hamburgare på Torget..

När jag kom hem tog jag in Hundarna och Fixa var FULL av energi så det var bara att byta om och ut med henne 5 km fick det bli och hon verkade nöjd..

Dagen så här långt har varit bra:
*Sovmorgon
*Kaffe surr med Carola
*Dammsugit och skurat huset
*Inlinestur 10 km
*Go middag väntar
*REA på linkan

Mycket mer har jag inte men det känns bra iaf..

Ha det så bra och sköt om er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar