jag

jag

torsdag 23 juni 2011

Hurtbulle ???



Eller?? ibland så känner jag mig som värsta hurtbullen men det händer inte så ofta för ibland ger ordet "hurtbulle" en negativ klang..åtminstone för mig..

Jag vet att jag i mångas ögon är överdrivet för motion men det är ju deras förslust. För om jag känner mig nere eller brottas med frågor som bara går runt runt är det ju en lisa för själen att ta en hund med mig och fara ut eller sätta på mig mina inlines..

Oavsett vilket jag gör så mår jag så mycket bättre sen och problemen ter sig mycket mindre efteråt..

Nu väntar en natt till sen är det Midsommar som innebär notdragning, träffa släkt och vänner, äta go mat, ta sig lite vin..hoppas en Midsommar med glädje och det blir aldrig roligare än man gör det till..

Ha det bra och sköt om er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar