jag

jag

lördag 18 juni 2011

Trötter idag..

Jobbigt att vara en partypingla men det roliga överväger..

Började med middag hos Carola, surströmming o vad allt det innebär.
Vinet gick lätt att få ner :)

Ingrid anslöt sig till oss och vi hade en trevlig kväll som gick vidare till Arvidsjaur och Puben..

Surr och trevliga människor förgyllde kvällen..en kväll som gjorde gott för min självkänsla :))

Idag har jag varit segare men det finns vissa som varit på alerten.

Diva..Ann gick in i hundhuset för att hämta ett koppel och då kom Diva stolt visande en död fågel i munnen.

En knipa hade nog av misstag kommit in i hundgården och det var den knipans sista misstag..




Denna kväll blir ingen uppesittar kväll..fattar inte att jag orkade igår.
Vakat ut på Fredag morgon sov ca 4 timmar...la mig vid 03 tiden Lördagsmorgon...

Just nu så känns det vill jag lova..

Ha det så bra och sköt om er

2 kommentarer:

  1. Typ trött va?
    :) Nåja..ibland behöver man tömma allt.
    Släppa lös hästarna och ge efter.
    Men som sagt..nästa dag kommer oavsett man vill eller ej.
    Att ha ågren kan t o m vara nyttigt:)
    Just hemkommen från sjön och faktiskt steker en öring--kan t o m frysa in en del.
    Men längtar till havet.
    Undrar hur länge jag kan hålla mig.
    Verkar vara minuter innan det brister.
    Så..jag är nog sjuk jag också...nån slags havsfeber eller vad det är.
    Abraursjön, även om jag nu äter ett av de finaste som naturen kan ge verkar fattig i jämförelse.
    Synd på knipan.
    Troligen har du någon holk nu i närheten som kommer att ha 13 okläckta ägg.
    Hur som helst så kan man inget göra och ingen har skuld. /-Anders

    SvaraRadera
  2. Ågren har jag INTE en helt klart rolig kväll hade vi och det är länge sedan jag riktigt släååte lös så det var bara skoj..havet är nog något speciellt kanske får man det i blodet, jag vet inte för jag har inte upptäckt havet men jag tror att det kan vara samma som det jag har i blodet fjället.. Vad jag vet så finns det inte någon knipholk här runt denna sjö..
    Jag tycker dock att fisken vi har här är snäppet bättre/godare än den i havet :)
    /Sofie

    SvaraRadera