jag

jag

onsdag 8 juni 2011

värmen tog mig hem..

Även det tunga släpet..hade problem att orka få av det från kulan och jag kan ju inte börja köra omkring med släpet hela tiden..

For på kvällen och rekade efter vägen om det fanns några träd som fallit över vägen..på väg till stugan möttes jag av detta Åskmoln.

Klicka på bilden

Molnet gick väldigt fort, bara några sekunder mellan bilderna.
När jag kom i molnet så blixtrade och dundrade rejält.

For tidigt i morse för att köra ut några saltstenar.
Är ju förkort för att nå upp och förlångt att bära både stenar och stege.

Fick stå på 4 hjulingen för att nå upp.
Det var trots det nästan för högt.

Tajson ville inte fara hem från Jäkna fick gå och hämta honom.
Han tycker att det är så skönt att bara ligga där.


Några bilder fick jag till i allafall

Ha det bra och sköt om er

2 kommentarer:

  1. Dina bilder på molnen och bergen är helt sjukt bra. Spara dom för guds skull.
    Och spara dom i största/bästa format.
    Ta alltid alla bilder i kamerans bästa/största format. För då kan man pilla på den.
    För jag ser redan hur jag skulle få dom ännu mer realistiska.
    Kameran förtar en del som faktiskt går att få tillbaka om man vill och kan.
    Om du vill så skicka mig den första bilden så får du tillbaka den gjord för ögat (åtminstone mitt öga)så får du se.
    Mvh/-Anders

    SvaraRadera
  2. Mailar det..det är så roligt när man lyckas ta en sån bild och nöjd över att jag hade kameran och inte bara mobilen.
    /Sofie

    SvaraRadera