jag

jag

tisdag 21 juni 2011

Regning Tisdag...

Vissa dar är bara Tisdag...
Började dagen med ett besök hos frissan..mycket nöjd(som alltid)..

Hälsade på hos kompis och sen for jag på en skogsprommis med Fixa (vem annars)

Lite bilder från igår och idag..


PARTY BRILLOR ??


I ett garanterat blött väder drog jag på mig mina Gore Tex kläder och for på en skogsprommis.
Harrejaurlidens topp var målet och dit kom vi..
Förra gången så var det klart och fint och man såg hur långt som helst.
En sak är säker "Jag kände att jag levde"


Fixa är så klart med..


Ett sånt fantastiskt ljus var det och man såg hur regnet piskade över myren under berget framför oss.

Nu väntar en dusch och lite slöande framför tvn.

Ha det bra och sköt om er

2 kommentarer:

  1. Men hallå där! Jättefin blogg :) Den vill jag gärna följa.

    SvaraRadera
  2. Du är så välkommen..
    /Sofie

    SvaraRadera