jag

jag

måndag 27 juni 2011

Huvudet dumt får fötterna lida :)

Har nog alldeles för lite att göra när man får sådana tokiga idéer..

Jag tog Fixa med mig och gick skoterleden till Joullejaur, genade genom skogen..skog eller..hyggen till Stormyrheden där jag stannade och bytte mina Lundhagare mot gympaskor och gick de ca 7,5 km hem efter vägen..
2miljarder knott gjorde att sko bytet gick på rekord fart..trots att jag använde Vilma...

Auktsjaur-Joullejar är 8 km i stort sett myr mark och lätt uppför..
Sen att det kommit mycket regn gjorde ju inte myrarna torrare:)

Hade jag haft någon hemma har de fått hämta mig i Tjapps :))

Hem kom jag och lite bilder fick jag..

Här fick jag ta järnvägen till hjälp.
På vintern går skidspåret över sjön.


Åbyälven kommer från detta vatten


Här vänder jag när jag trampar skidspåret.


En stubbe..älskar stubbar av denna sort.

Nu jobbar jag 2 nätter sen semester som jag inleder med några dagar till fjälls med Carola och våra hundar.

Ha det så bra och sköt om er..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar