jag

jag

fredag 3 juni 2011

Perfect väder...

För fönsterputsning..en fågel har varit bakom fönstret i kontoret och flaxat och smutsat ner det.

Jag undrar bara vilka gardiner jag ska sätta dit, kanske blir det inga alls för jag gillar att släppa in allt ljus..

Igår var jag och Åsa och sprang en 7 km lopp..gick hur tungt som helst, andningen gick hög och kramp i bena.

Undras om det var vin laddningen kvällen före som gjorde det :))
Eller att jag inte känner mig alls iform små ont i halsen och känningar i ett öra..

Ja, ja inget mera gnäll..ikväll så ska jag jobba..sista 3 skiftet före semestern för sen går jag bara 2 nätter i taget..och det gillas skarpt.

Annars så trillar livet vidare och glädjande så har det blivit lite varmare.

Hoppas att ni får en trevlig helg och sköt om er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar