jag

jag

lördag 4 juni 2011

Längtan efter skogen..

Jag är en liten skogsnörd som har ett behov helst ett dagligt behov av skog och helst gammal skog..

Ville prova mina nya promenadskor efter grusväg så det fick bli så..

En larv av något slag..snabb och vacker var den

Om Reivo utvidgas och det blir en Nationalpark så kommer dessa berg att tillhöra Nationalparken, Brajberget och Svarthålberget.

Elvys torn, 80 årig kvinnlig jägare med massor av attityd.

Vem vill inte vila ögona i sån skog. Här kom vi ner med Jonas björn, ska försöka hitta igen den märkta Björntallen någon dag i sommar.

Min ständige följeslagare FIXA provar att dricka i diket.

Någon blomma här och där börjar titta fram, borde skaffa en bok så jag lär mig vad växter heter..


Annars så blev inte denna helg som jag räknade med..fruktansvärda nervsmärtor i höger ansiktshalva gjorde att någon sömn har jag inte fått på ett och halv dygn..Att tänka på att jobba är bara att glömma..Fick fara ner till doktorn och fick medicin..det jag hade bet inte på smärtan. Just nu så känns det bättre.

Ha det bra och sköt om er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar