jag

jag

onsdag 18 januari 2012

Nyvallade skidor...

Jag & hundarna hade sovmorgon :))) kanske lite längre än vad jag tänkt, men å andra sidan så är man ju pigg...

Tänkte att Rocky skulle få känna på en ensam tur igen..som många hundar är så höll han ett bra tempo bortöver för hem är ju inte roligast..tog några bilder för att visa husse som är i Boden på jobb...

 Vid vändningen...

Lite rimfrost i skägget...













En bra och motionsrik tur blev det, svetten lackade vill jag lova, flåset håller på att bli bättre och axeln känns bra...bara positiva tendenser...

När jag just kommit hem så kom vännen Carola förbi på kaffe...tjej surr blev det ... så skönt ibland...sen på APT...middag framför tv...Imorgon kommer Jonas hem igen..längtar...
Ha det så bra och sköt om er...

2 kommentarer:

  1. Åh, så härligt att få komma sig ut när det är ljust...men jag avundas inte kvälls och nattjobb. Det är tur det finns ni som klarar det!
    Egypten blir det snart...

    SvaraRadera
  2. Enda resan jag vet är bokad till Stockholm första helgen i september...köpte tor för just under 500:-..inget att fundera på..tjejmilen here we come....Egypten...faktiskt en önskan att få se pyramiderna....

    SvaraRadera