jag

jag

tisdag 24 januari 2012

Vilken kanon dag...

Som började med sovmorgon..tack älskade Jonas för att du låter mig få sova..

Bestämde mig tidigt att denna dag blir en ute dag...for ut vid 11 & in vid 3...gud så skön dag...

Att sen läkaren ringde mig ang. prover som jag lämnade...2 st var inom normal värde och det tredje var bättre än normalt...en sten har lyfts från mina axlar och känner med det är jag har rätt kurs...

Nog om detta....kameran gick varm idag, eller inte kameran utan mobilen..bilder tog jag några tog jag här hemma med kameran för då fungerar den bra då den är varmt till...finns det inga "äventyrs"kameror som klarar alla temperaturer och väder...för min är helt klart den varmare klimat kamera..

Dagen bilder..fler har jag men dessa beskriver bäst min dag..klicka på bilderna så blir de större..

 Hemma
 Ann & Filip
 Godingar
Norröver
 Filip ville åka bob och Bosse fick vara skoter
 Igår i kylan
 Idag på skidor med Fixa

 Gumman min
 Levassjön
Isblommor
 Så orört vackert (skulle velat ha kameran)

 Nya Hellner???

Lite små trixigt att hålla skidorna rätt..så duktig han är och bra motorik besitter han....











sen kokade jag Fläskpalt med fullkornsmjöl....mmmm


Det var min dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar