jag

jag

måndag 16 januari 2012

On,t ondare, ondast...

Så kan jag beskriva denna natt...jag fattade inte riktigt varför...för jag har egentligen ingen värk men när jag la mig trots att jag tagit smärtstillande..
Det har blivit lite "nya" rörelser i Lördags för vi körde skoter opårat till Tjapps riktigt trevligt men slitit, har inte den lättaste eller smidigaste skotern...borde vara mycket tyngre för att orka med..men men...

Igår så åkte vi skidor med vovvarna, 6 km tyckte Jonas var lagom...han fick ta både Rocky(som var lite slö) och Fixa och över blev gamla Diva..oj vad jag fick jobba på för att hinna med för Diva tyckte INTE att det var speciellt skoj igår..bra tränings blev det iaf...

På eftermiddagen så tapetserade vi ett rum i Jonas gamla lägenhet...helt otroligt vi tapetserade hela rummet utan att ens höja rösten lite åt varandra....

Nu har vi bara att lägga ut nät tillsammans :))
Enligt gammalt talesätt så sa de
-Om man klarar av att lägg ut nät tillsammans och plocka upp dem så kunde man med lätthet gå till prästen..


För tydligen är det det ultimata testet om man fungerar ihop...

Ha det så bra & sköt om er

2 kommentarer:

  1. Aj då! Inge skoj att få ont :/
    Ska svara på dina frågor på bloggen: jag tältade vid Prästtjärn, alltså inte så långt från A-jaur. Hundarna får sova i tältet på eget liggunderlag :)
    Jag tror ni klarar nät-provet också :)

    SvaraRadera
  2. Vi får väl prova att "kast ut lagnen"..:))

    SvaraRadera