jag

jag

tisdag 17 januari 2012

Vilodag...

Eller?????

Filip vill sova hos mormor och igår var det en bra dag för det..

Jag har ju som bekant dragits med massor av värk några dagar så jag tyckte att en vilodag var på sin plats...vila från träning...sladdade lite spår med skotern och sen kom Filip och då blir det ju som han vill :)) skoterkörning...måste...Filip...

Men han är så snäll lilleman bara han får vara ut, snäll är han inne oxå faktiskt..men det kunde ha gått riktigt illa då Filip välte skåpet där tv står..ett JÄTTE brak blev det och tvn for i golvet...tur att inte Filip var under och till råga på allt så startade tvn....kanske det hade varit lika bra om den farit i golvet för då hade vi varit tvungna att köpa en nyare tv :))

Idag så har det varit skoterns dag...önskade att jag hade haft kameran och kunnat fånga Filips super nöjda flin när han fick tolka på bobben bakom skotern...LYCKA...

Hann ut en sväng på skaitskidorna med Fixa gumman...2 älgar hade i natt gått efter spåret...tydligen lättare att gå där än i snön och jag klagar inte för det blir en extra skjuts på hundarna...några renar hade också varit efter spåret idag..  Tydligen en djur röra sig natt.. 

Nu har Filip åkt hem så lugnet har lägrat sig i huset och då passar jag på att baka lite matbröd med morot och annat gott...

Ha det så bra och sköt om er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar