jag

jag

måndag 22 april 2013

Är hemma..

Det är så svårt att försöka blogga från mobilen när det är ett mycket segt nät att använda sig av..

Vi har haft det härligt .. bra väder, hyfsat fiske..trevliga turer..trevligt sällskap..

Lite bilder.. Västerfjäll..14 mil skoter,,inget man gör ofta..

 Oväders moln
 Mat...
 Mona vann, fin harr på Arvas
 Jag vann,,fina foreller..
 Vi åkte vad vi trodde 10 km men visade sig vara dagen efter när jag mätte det nästan 15 km..det tyngsta föret ever..blött..+10 grader vid stugan när vi kom tillbaka..och sen en fruktansvärd motvind..
 Mat dags på Tjeggelvas..
 Frukost i stugan, Takson, Rocky och Fixa försöker få en smakbit..
 fixa ville inte bli blöt om fötterna :) smart..
 Rocky brydde sig inte om det blöta..
 När hon lessnat på att stå så la hon sig på skotern och myste..
 Jag och Fixa myser lite vid stugan..
 Undrar vad de luktar efter..
 Fixa ville inte stiga upp..
 Fixa och Helo busar på isen nedanför Akkasjön..
 Fixa myser med husse..
 Ann somnade när hon skulle söva Albin..
Bilderna är av blandad kvalla..mobil och kamera..jag har lite mer bilder men de kommer sen för nu väntar jag på att de ska komma och tina upp vår vattenledning så jag får börja tvätta bort lite..

Ha det så bra..

2 kommentarer: